Bra...

Det har gått bra hittils idag, känner mig stolt, men tjock. Har ätit wok (vågade till och med ha i fullkornsnudlar, jag som är så rädd för rena kolhydrater) till lunch (en stor portion) och åt nyss ett mellanmål melon + 2dl fet yougurt + 2knäckemackor med minikeso och kalkon.

Jag ska nog klara resten av dagen. Jag vill det och jag ska det.

Skriv din åsikt
Postat av: a

Du är så braaaaaaaaaaaa!!!!!!!! :)

2009-06-16 @ 20:51:53
Postat av: Vanjavit

Kämpa på! Och hej förresten! Även om jag inte känner dig nu, så tänkte jag berätta vad jag tänker.

Du kanske tycker att jag är konstig, men det är ju en annan sak?



Du är nog enormt viktig för andra, när man läser din blogg, så förstår man dig 110 % Även om du kanske inte tycker att andra förstår dig.



Jag känner igen mig för, (har inte ärstörningar, men jag har väldigt länge levt i depression och andra slags självskadande beetenden.

Så först och främst, kämpa på!

Du är stark ... och som sagt, du är ett enormt stöd för andra, exemplet som jag ser är bloggen du skriver. Den är ärlig.



Okej ... nu känner jag mig konstig.



Kramar!

2009-06-17 @ 11:25:02
URL: http://coordinateheart.blogspot.com/
Postat av: Malin

Du är skitduktig! :D verkligen! och du kommer fixa det här.

Jag håller en tumme för att du klarade resten av dagen, okej? <3

2009-06-17 @ 17:24:02
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Mary

Jättebra jobbat! Du kommer att bli frisk!!

2009-06-17 @ 19:12:44
Postat av: Sara

Bra gjort! Jag känner igen mig i mycket av det du skriver. Är också "rädd" för just kolhydrater. Men det går bättre o bättre. :) Fortsätt kämpa nu! Du är grymt duktig!

2009-06-23 @ 18:45:33
URL: http://ladysara.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0