Fail

Och inte ens denna underbart soliga dag har jag klarat det, men imorgon SKA jag klara det. Jag ska inte tänka "inte" tankar utan snarare att jag ska äta god mat och njuta. Inga fler "jag ska INTE hetsa" "jag ska INTE äta det och det" då blir man bara ännu mer sugen på det. Punkt slut för negativa tankar med andra ord. Oavsett vad min sjukgymnast säger, jag vill inte gå omkring och tänka att jag mår si och så dåligt, hur ska det kunna hjälpa mig? Ja jag vill lägga mig ner och skrika ibland, men jag gör det inte, jag försöker bli glad istället. För man måste väll inte få utlopp för alla sina negativa känslor jämt, eller? jag tycker inte om att vara negativ.

Skriv din åsikt
Postat av: Mindou

Ja, imorgon ska du klara det! Lycka till! ♥

2009-06-23 @ 19:21:07
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: lina

Hur tog du kontakt med den sjukgymnasten du har? är sjäv i en situation som liknar din ganska mycket och vill ha någon helt utomstående att prata med men vågar inte riktigt..är rädd för att det ska hamna i "fel" händer. kram, och du, morgondagen blir inga problem!

2009-06-23 @ 19:52:21
Postat av: Aneleh

Hej!

Hittade precis sitt när jag satt och surfade efter bloggar om ätstörningar.

Insåg förra året att jag har ätstörningar och nog alltid haft, mer eller mindre. I yngre år var jag nog åt det anorektiska hållet men sedan 1,5 år har jag börjat hetsäta. Jag spyr inte, har försökt men kan inte. Jag vet att det är bra men pga det har jag ju gått upp en massa i vikt i stället, vilket jag har otrolig ångest över.

Bor du i Göteborg? Det gör jag och har tänkt att gå med i en självhjälpsgrupp till hösten via Riksföreningen för Anorexi och Bulemi. Det kanske vore något för dig också?



Kram

2009-06-23 @ 22:07:16

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0