Frågestund

Tänkte ha en frågestund här i bloggen, så är det något ni undrar över, minsta lilla sak så fråga på! Svarar på söndag! :)


Skriv din åsikt
Postat av: s

varför började allt?

2009-06-05 @ 08:44:03
Postat av: Anonym

Hur länge har du haft ätstörnigar? :)

2009-06-05 @ 10:33:27
Postat av: Anonym

ätstörningar*

2009-06-05 @ 10:34:01
Postat av: amanda

har du fått hjälp av dietist/psykolog? VILL du bli FRISK? hur mår du IDAG? hur ser du på FRAMTIDEN? :)

2009-06-05 @ 11:19:59
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Anonym

när jag hade pojkvän tyckte jag det kändes jättejobbigt hela tiden. eftersom han kom så nära och jag stördes i mina rutiner. är det inget som du känner?

2009-06-05 @ 16:09:27
Postat av: s

Du skrev för ett tag sen att du funderade på att kanske berätta för dina föräldrar. Är det ngt du funderat ytterligare på?



Har du några konstiga vanor? (antingen har med din äs att göra eller ej?) :) Kram

2009-06-05 @ 17:09:55
Postat av: Anonym

Jag har lite funderingar. Jag har inte ätsörningar men jag tänker på mat väldigt ofta. När jag äter, tänker jag efteråt "fan vad onödigt" när jag inte äter frukost och hoppar över skollunchen, känns det bra, jag hoppas ibland att skolmaten ska vara äcklig så att jag verkligen inte kan äta även fast jag skulle vilja. Jag mår dåligt av att tänka såhär men samtidigt känns det bra att jag lyckas avstå mat. Dock. har jag dagar då jag kopplar bort detta helt (så gott som helt...) och äter vadfan jag vill, men har också dagar då jag spyr, jag behöver inte alltid spy upp allt, men jag spyr för det känns som att magen är överfull... Vet inte varför jag skriver detta men jag undrar väl, vart är jag påväg? Varför blir jag aldrig smal, jag äter otroligt lite jämfört med mina vänner men samtidigt äter jag större portioner eftersom att jag kanske äter mat en gång om dagen. Åh... Jag vill vara smal.

2009-06-05 @ 18:12:42
Postat av: Anonym

Jag har lite funderingar. Jag har inte ätsörningar men jag tänker på mat väldigt ofta. När jag äter, tänker jag efteråt "fan vad onödigt" när jag inte äter frukost och hoppar över skollunchen, känns det bra, jag hoppas ibland att skolmaten ska vara äcklig så att jag verkligen inte kan äta även fast jag skulle vilja. Jag mår dåligt av att tänka såhär men samtidigt känns det bra att jag lyckas avstå mat. Dock. har jag dagar då jag kopplar bort detta helt (så gott som helt...) och äter vadfan jag vill, men har också dagar då jag spyr, jag behöver inte alltid spy upp allt, men jag spyr för det känns som att magen är överfull... Vet inte varför jag skriver detta men jag undrar väl, vart är jag påväg? Varför blir jag aldrig smal, jag äter otroligt lite jämfört med mina vänner men samtidigt äter jag större portioner eftersom att jag kanske äter mat en gång om dagen. Åh... Jag vill vara smal.

2009-06-05 @ 18:13:07

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0