Hittils

Jag har klarat denna dagen hittils, känner mig riktigt stolt! Kan jag klara förmiddagen så borde jag klara eftermiddagen, helt klart! Jag satt och tänkte på det förrut att det verkligen inte är värt att lägga ner så mycket energi på att bli så smal det bara går, det kommer ändå bara vara jag som uppskattar det, och inte ens jag kommer uppskatta det för jag kommer nog aldrig bli nöjd hur mycket jag än går ner. För 3år sedan hade jag blivit GLAD om jag vägde 48/49kg då jag vägde 50kg men nu börjar jag nästan gråta för att det är så mycket enligt mig, alla dagar går upp och ner. Nej, jag ska bli en vanlig tjej med en alldeles vanlig kropp, för när blev det fel att ha en normal kropp? Jag vet när det blev det för mig, men är det verkligen så fel på en vanlig kropp? Jag tycker ju att många som är större än mig, folk som är betydligt större än mig, kan vara enastående vackra, för skönheten sitter inte i storleken, hur klyschigt det än kan låta.

Jaja, jag ska klara den här dagen och dagens pepp är att jag ska göra det för mina tänders skull, med andra ord inget småätande heller, jag ska äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat! Jag ska inte förstöra mina tänder mer med att hetsa och spy, fräta sönder dem eller att småäta hela tiden vilket jag annars lätt gör. Nej idag är en bra dag!


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0