Hypnos

Jag har bokat in en hypnos tid nu, till hösten, och jag hoppas VERKLIGEN att det funkar för vet ni hur mycket det kostar? 1200:- för en session som är ca 50min lång, jag hoppas verkligen att det hjälper, annars är jag screwed. Men jag lägger gärna 1200:- om det hjälper mig att bli frisk. Någon som blivit hypnotiserad i detta syftet? Jag menar om det funkar för att sluta röka, småäta, gå ner i vikt, fobier etc. så borde det funka för att tänka normalt när det gäller mat och kropp med right? För det är så mycket som sitter i huvudet, och för mig får de gärna ta bort mina dumma tankar, mer än gärna! ;D

Skriv din åsikt
Postat av: a

GUD så spännande! Hoppas verkligen det fungerar! Du måste skriva om hur det var då. Åååh jag längtar! Hihi :)

2009-06-24 @ 10:56:29

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0