Studenten!

Åh det var så underbart! Började med champangefrukost hos en kompis, med skrik, tutor, vänner, champange, melon, jordgubbar, skinka, fårost, päron och vindruvor. Så sjukt bra start på dagen!

Sedan bar det av till skolan och en hyffsat långrandig musikföreställning men men, vi fick skrika lite emellanåt. Sen tog vi ett klasskort, samlades i klassen, skrev i mössorna (kommer tillbaka till den punkten snart). Efter det var det lunch där jag åt jordgubbar, melon, skinka och kiwi sen sprang vi ut! Woho! Och efter det blev det en bilfärd in till stan med tutor och ståhej, fyfan vad kul det var, får man ta studenten varje dag? ;D

På kvällen blev det däremot lite väl mycket alkohol men skit samma. Spydde av illamående men jag klarade hela dagen vilket jag är stolt över. För jag åt faktiskt tårta och efterrätter hemma innan jag drog till festen (åt mat med, sallader + skaldjur).

Ta studenten det är SÅ värt det!


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0