Studenten!

WOHO! Jag tar studenten idag och jag är superduper mega taggad, det ska bli så sjukt kul! Har inskaffat champange (i en liten flaska, har för mig att skolan tar dom ifall man har kvar sen i skolan) och jordgubbar till våran champangefrukost hos en tjej i klassen. Och idag ska jag skita i maten, alltså jag ska äta vad jag vill när jag vill, för man tar trots allt bara studenten en gång och jag vill ha andra minnen än ångest över maten. Dom tankarna kan komma på andra dagar helt enkelt!


Skriv din åsikt
Postat av: Emelie

Grattis! Fan vad skoj!

2009-06-03 @ 06:03:15
Postat av: Miss JS

Gratulerar

2009-06-03 @ 06:41:09
Postat av: amanda

grattis och lycka till! tänk INTE på morgondagen! se till och njuuuut!! :)

2009-06-03 @ 15:23:05
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Jennie

Grattis, hoppas du har kul!!

2009-06-03 @ 19:50:51

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0