Dumma tankar



Jag har börjat få så dumma tankar, mina tankar fladdrar upp och ner, ena stunden tycker jag att jag är världens fetaste människa och att folk kommer sluta tycka om mig nu, medan jag i nästa stund tycker att jag nästan är för smal och att jag är jättefin etc. Jag har kommit på att jag nog vill vara mittemellan, jag är bara rädd att folk inte kommer se mig om jag är normal. Jag vill sticka ut med det, men jag vet att det är dåligt.

Jag har även funderat starkare på att börja knappra piller då och då men jag säger åt mig själv på skarpen, för jag är bara dum i huvudet om jag börjat äta piller som jag tidigare tagit överdos på, jag VET hur hemskt det är. Ta aldrig några som helst bantningspiller eller droger för att gå ner i vikt, tro mig när jag säger att det inte är värt det!

Hur ska jag få bort alla dumma tankar egentligen?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0