Fredagen den 13


Foto: jimmy backius

Är detta en otursdag? För min del kan jag nog inte kalla den otursdag men snarare en väldigt dålig och seg dag, jag har inte skött maten som jag ska och jag är inte på bästa humör.

Men en liten glad sak är att jag och mamma har pratat om att åka på en Yoga helg till våren/sommaren, så nu ska jag bara kolla upp om det finns några bra. :)

Ikväll blir det nog att kolla på legally blond 2 alternativt lets dance, båda är klyshiga jag vet, men denna dagen har gått åt helvete och jag behöver lite sockersött på tv för att glömma allt en stund. Imorgon blir det party party! Får se hur det går med maten då eftersom det ska bjudas både på mat och efterrätt. Jag ska försöka hålla kvar maten oavsett.

<3

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0