Good or bad?



Jag åkte till sjukgymnasten full av ångest, alldeles yr dessutom. Mitt blodtryck var sådär, det ena värdet var hyffsat normalt och det andra lågt. Men en klar förbättring än för några veckor sen i alla fall. Hur som helst, så tog hon vikten och jag hade gått upp 0.2kg så det var inte så jätte farligt, trodde att det skulle vara MYCKET mer. Sen fick jag en ganska mesig massage, det var mer som om hon bara rörde/klappade på mig. Men massage är aldrig fel.

Efteråt kände jag sug efter godis, men väl inne i butiken fokuserade jag på vad jag egentligen behövde, nämligen mat, så jag köpte tomater och aubergine istället för godiset, mycket smart om jag får säga så själv. ;)

Blodtryck: 98/58
Vikt: 49.4kg

Skriv din åsikt
Postat av: Lesly

ja utbildningen är i Hällefors inte i Örebro vilket är synd. Denna staden är väll inte det roligaste.

Vi har en egen byggnad som bara SPA elever kommer in i. Hälsans hus. Där håller vi hur rätt mycket och har massa praktiskt. Det är en praktiskt hälso utbildning. BRA tycker ja! Vi har dock ingen praktik ute på arbets platser. Man får om man vill men man har ingen tid till mer än någon dag. Inne i hälsans hus finns gym och Gymnastik sal där dem har olika pass på fritiden. Så träning finns det tillgång till. Vill man öva på behandlingarna som vi lär oss eller öva på massage så får man vara i våran avdelning i Hälsans hus hur mycket man vill på fritiden. ja vad undrar du mera Gumman?? KRAM

2009-03-24 @ 20:37:31
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: mikaela

Otroligt gullig bild ;) Ojj de låter inte bra krya på dig eller vad man nu säger i sådana sitvationer:P :S?? Kul att du besökte min blogg man hoppas att det blir fler besök :)

2009-03-24 @ 20:40:43
URL: http://kellis.blogg.se/
Postat av: Anna

mm jag vet hon är riktigt fin i det! =)



Vilken fin blogg du har!

2009-03-24 @ 20:44:22
URL: http://anna1988.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0