Inte så lyckat



Den här dagen har inte gått som jag hade tänkt, jag har ätit alldeles för lite och sedan hetsat alldeles för mycket och spytt. Jag kom även försent till skolan och gick hem tidigare, men jag har pluggat lite åtminstonde. Och jag skrev klart intervjuven, det var skönt tycker jag, hatar folk som inte svarar snabbt så den fick prioritet.

Missade däremot att jag skulle träffa sjukgymnasten idag, så jag låtsades att jag trodde vi hade en annan tid så jag slapp betala, som man måste göra om man inte kommer dit. Så behöver inte väga mig på 2 veckor nu, ska bli skönt, men hon förväntar sig att jag väger över 50 nästa gång, jag får ångest av att bara tänka på det.

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0