Intervjuv


Sådan har jag


Ojoj, nu ska jag snart iväg och gå runt och ge ut mitt CV till en massa affärer i hopp om jobb, önska mig lycka till!

För övrigt har jag ätit en bra frukost:

  • Havre/korn gröt med hallon och blåbär
  • Grov macka med keso (4%!), timjan och paprika
  • Ett glas järn/C-vitamin dryck med svartvinbärssmak
Läste att man nästan alltid har järnbrist när man har ätstörningar, och att det är därför man blir så kall, blek och tappar mensen. Jag har aldrig riktigt tänkt så långt, jag har bara förstått att det väll inte är så bra att tappa mensen, att något i kroppen är fel då. Men det stod att om man börjar äta järn igen så kommer den tillbaka, och det är faktiskt skadligt för skelettet att inte få någon mens, plus att man svullnar upp p.g.a. utebliven mens. Så ät järn!

Skriv din åsikt
Postat av: Emma

Grym du är :) Men en undran bara.. Ska du orka med skolan, bli frisk och jobba?

2009-03-03 @ 10:30:01
URL: http://perfectbodyperfectsoul.blogspot.com
Postat av: Hanna

Nej, man förlorar mensen pågrund av att kroppen går på sparlåga och man får inte tillbaka den förrän kroppen litar på att den får mat och energi som inte går förlorad.

2009-03-03 @ 10:41:49

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0