Nervösa lilla jag

Jag är nervös nu, nervös, glad och lite ångestfylld - allt på samma gång.
  • Jag är nervös inför måltiderna när vi är i fjällen, vad ska jag äta? Vad kommer dem laga för mat?
  • Jag är glad att jag ska till fjällen
  • Jag är nervös är ångestfylld  inför vägningen inför alla folk och med tjocka kläder på sig när man hyr skidorna
  • Jag är nervös/glad/ångestfylld när jag tänker på att jag ska till dietisten för första gången imorgon
  • Jag är nervös att jag inte har börjat packa än
  • Jag är glad ATT jag ska börja packa nu. ;D
God kväll söta läsare, ska försöka hinna med ett inlägg imorgon på morgonen, men sen är jag borta tills på måndag. <3

Skriv din åsikt
Postat av: Lesly

I början av kurserna så går vi igenom och övar på varandra i klassen. Sedan är det öppet för vem som helst att anmälla sitt intresse och komma och få en behandling. :D På examinationerna så får vi inte reda på vem gästen är innan. Det fixar lärarna ;)



Sedan om man själv köpper produkterna så får man ju självklart öva på vem man vill. Familj och vänner ;)

2009-03-25 @ 23:52:18
URL: http://leslita.blogg.se/
Postat av: M

hoppas du får det helt underbart i fjällen! :)

2009-03-26 @ 13:04:27
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0