Pengar



Jag som längtade efter att få mina pengar för att kunna spara dem till mitt nya (och enda) sparkonto, har inte fått ett endaste öre från mitt studiebidrag, och något säger mig att det kanske inte ens kommer denna månaden, min närvaro är inte så stor kan jag ju påpeka... Men jag ska skärpa mig, det måste jag. Jag fick mvg på en stor uppgift idag i alla fall, det var kul, men vet inte om det räcker med att bara vara duktig när jag väl är i skolan, jag måste nog faktiskt gå dit oftare med.

Lite gladare blev jag för skatteåterbäringen! Jag får tillbaka över 5000:- Woho! Jag älskar skatteåterbäring, man glömmer bort den och sen helt plötsligt så får man ett brev där det står att man ska få pengar, bättre än lotto det! ;D Har ni fått någonting tillbaka, eller kanske fått betala tillbaka?

Maten har inte gått så bra idag, eller frukosten och första mellanmålet gick bra, och jag åt en bra lunch men den kom upp sen tyvärr, och sen har det gått utför, fan. Men det är nya tag imorgon. Jag hatar att förstöra första dagen på veckan, men jag ska klara imorgon trots allt. Har så mycket plugg att göra nu att jag MÅSTE äta för att orka, men frågan är om jag orkar med ångesten som kommer med måltiderna? Jag får ta och sansa mig, meditera eller något.

Puss

Skriv din åsikt
Postat av: Cristian

Haha, på radio? Varför spelade de intromusiken till Sunset Beach på radio? :)



2009-03-30 @ 21:08:45
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Snodd? Njae. Är den liten så syns den ju inte, och det gör att den är svår att sno :) Haha. Men den ser grymt charmig och liten ut.



2009-03-30 @ 21:09:24
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, det är ju inte som om Sunset beach låten är värsta hitlåten :) haha.



Ouh. Låter inte dåligt. Jag skulle nog också resa, vara med dem jag älskar och må så bra som möjligt sista tiden :) Svår fråga...: )

2009-03-30 @ 21:18:52
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: SUSANNA

sv: jaa, det är skitbra att tänka så! bra gjort, och jag tror precis som du säger, när detta är över, så kommer du ha växt som person och du kmr kunna se tecken på sjukdom lättare. kanske kan du också börja arbeta med det här också, hjälpa folk som är i den sitsen du då har varit i ! ;D ja, kokos vill jag ju ha, den är ju egentligen underbar! men det dyker ju hela tiden upp nya dofter som man bara vill sluka på direkten, så det är sååå svårt att bestämma vilken man ska köpa! haha

2009-03-30 @ 21:26:09
URL: http://svestin.blogg.se/
Postat av: Mickys

Men du, kommer inte studiebidraget sista vardagen i månaden? Imorgon?

Eller ni har annorlunda på den skolan du går i kanske:)

Ha det fint:)

2009-03-30 @ 21:43:33

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0