Schema



Dagen ser ut som följande;
  • Skola (första gången på hela veckan som jag faktiskt är där, inte bra alls)
  • Jobb intervjuv
  • Plugga
  • Packa inför fjällen
Äter frukost just nu, hoppas på en bra dag, solen skiner så det kan nog få mitt humör att stiga en aningens till. :)

Hur har ni det idag?

Skriv din åsikt
Postat av: M

Jag hoppas på en bra dag, men har inte riktigt kommit igång än.

hoppas din dag blir toppen! :)

2009-03-25 @ 10:12:03
URL: http://imperceptible.blogg.se/ed
Postat av: Lesly

Hejsan Det är Sträcka: 100,7 km från halsberg till Grythyttan enligt hitta.se. Alltså 10 mil. lite långt..alltid bättre o bo i samma stad. Ja vi går igenom alla behandlingar nogrant och vi ska kunnan dem utantill sen och arbeta med att ta emot kunder. Utbildningen ger en examen som SPA-konsulent och man blir proffesionel hälsoarbetare.



Lycka till på jobbintervjun Gumman!

2009-03-25 @ 11:26:50
URL: http://leslita.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0