Sjukgymnasten

Sitter i skolan nu, har just varit hos sjukgymnasten, vi gjorde "basal kroppskännedom" idag, man skulle känna sig bekväm i sin kropp, det gick sådär, jag är så van att krypa ihop till en liten boll och jag blir väldigt stressad av att tänka på min andning. :/

Men vi kom fram till att vi nästa vecka ska meditera och jag ska få massage! Och så tog vi vikt och värden idag.

Vikt: 49.2kg (gått upp 0.4kg på en vecka, känns hemskt, hemskt, HEMSKT! Men jag vet att det samtidigt är bra)
Blodtryck: 90/68 (Det har gått ned igen, det går upp och ned ganska mycket, lite skumt.)

Skriv din åsikt
Postat av: ......

Försök ta viktuppgången som positivt, även om det är svårt, för det ÄR positivt!:)

2009-03-12 @ 15:41:01
Postat av: Mickys

Jag kan inte tänka mig in i din sitts, Men du är en bra förebild för tjejer som befinner sig i samma jobbiga situation, inte för att du väger förlite, utan för att du är öppen med det, o för att du beskriver hur jobbigt det kan vara.

Du kan rädda många tjejer med din blogg, dom kanske kan inse att det är inte så jävla roligt att ständigt ha dessa besvär, o att må bra är viktigare än att se bra ut.

Jag känner inte dig, men jag beundrar dig för detta.

o hoppas att du med en dag kan må bra med dig själv.



Kram en av dina läsare

2009-03-12 @ 17:16:45
Postat av: Maria

Förstår att det känns jobbigt med viktuppgången, men försök tänka att snart kan du börja träna :) Det ser du ju fram emot. Ett mail väntar i inkorgen :) Kramar!

2009-03-12 @ 17:21:08
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0