Sjukgymnasten



Var hos sjukgymnasten idag, tog ett för mig oväntat blodprov med, vet inte riktigt varför eftersom det verkar vara ett likadant som jag tog för ca 2 veckor sen. Men jag och min sjukgymnast gjorde lite meditation vilket var jätteskönt även om jag har lite svårt att bara "vara här och nu", men jag älskar yoga och meditation så det var kul. Sen pratade vi lite också och hon tyckte att jag ska börja äta kvällsmat, efter middagen med andra ord, jag har alltid ansett att det har varit samma sak; middag och kvällsmat och tyckt att det enbart är onyttigt att äta efter middagen, men jag ska väll försöka få i mig något litet.

Vikten ligger på exakt samma som förra veckan, fattar inte riktigt hur men jag är glad, även fast jag borde vara besviken.

Vikt: 49.2
Blodtryck: 90/70

Skriv din åsikt
Postat av: Kim

Snygg bild!

Vart kommer den ifrån?

2009-03-19 @ 14:43:20
URL: http://livelifehard.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0