Svullen



Ush jag har svullnat till jättemycket redan, jag vet varför; vätskan ska balansera sig, så man sväller upp i magen, ansiktet och ibland armarna i några veckor när man slutar att spy. Desamma är det när man börjar äta salt, vilket jag just börjat med. Och jag kan väll inte påstå något annat än att det drar ner min motivation när jag ser en ännu större mage etc.

Igår åt jag två toast, med vitt bröd, smör och fet ost. Och jag spydde inte. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jag vill bli frisk nu, jag måste bli frisk nu.

Jag antar att jag får ha på mig pösiga tröjor så att jag inte märker av det lika tydligt. :)

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Fan vad duktig du är, pinkis.

Detgör inget att man gråter ibland heller,

eller tok-skrattar... Det är bra att få utlopp för sina känslor och vad är skönare än att gråta eller skratta en stund? Eller varför inte både och?`Eh, nu slutar jag... hehe, kramar!!!

2009-03-02 @ 16:05:02
Postat av: Emma

Håller med Maria, få utlopp för dina känslor! Det är ju något vi oftast inte får.. Men det är ju en bra sak.

2009-03-03 @ 10:24:22
URL: http://perfectbodyperfectsoul.blogspot.com

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0