Tisdag

Okej, jag fick in mina pengar under natten tydligen, alltså studiebidraget, känns skönt! Nu blir det till att köpa studentklänning, segt att den jag ville ha från nelly hade tagit slut dock.

Idag blir det en hel plugg dag, känns sådär kul, har musikalarbete i skolan hela dagen och sen ska en stor inlämning på 10sidor lämnas in, inte helt kul direkt. Jag kan ju påpeka att jag INTE är klar med arbetet och att jag inte är alltför förberedd till musikalen, men våran lärare är nästan alltid butter så what to do?

Jag tycker att min kropp är så dubbel, jag kan tycka att den är way för stor SAMTIDIGT som jag tycker att den är way för liten, hur går detta ihop? Någon som vill förklara?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0