Yoga

Jag kom på en sak igår, nämligen att när jag yogade Hathayoga för något år sedan mådde jag mycket bättre efteråt, det var 45min yoga och 45min meditation, jättemysigt och man blev helt avspänd även om jag i början tyckte att det var lite FÖR flummigt.

Funderar starkt på att börja igen, för det var ingen poweryoga som det är på diverse gym, snarare strechig, lugn och meditativ yoga där man fokuserar väldigt mycket på andningen. Och man står på huvudet etc. vilket för övrigt är jätteskönt när man väl kommit in i det. ;)

Har läst en hel del om Göran Boll som är lärare i medicinsk yoga och hjälper folk ut ur ätstörningar med hjälp av Yoga, jag har för mig att han bor och jobbar i Stockholm bara tyvärr, så det kanske är bättre än inget att börja yoga här i Göteborg trots allt?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0