Ändrat

Okej jag ändrade mig, jag ska få skjuts till skolan så det blir ingen promenad alls faktiskt, men det regnar och jag är trött så jag tror nog att jag snarare gör kroppen en tjänst. Jag har skrivit klart en uppgift till skolan nu på morgonen istället. :) Nu är det inte mycket kvar innan allt är färdigt pch jag tar studenten, åh vad jag längtar! Det ska bli så fantastiskt, men jag vill ha bort mina dumma ätstörningstankar tills dess, de ska inte få förstöra min student som de gjort med mina senaste födelsedagar, födelsedagar med bara en sak i huvudet: "ska jag äta av tårtan? Om jag äter av tårtan så måste jag spy! Jag har ätit för mycket, jag är inte vackrast på min egen födelsedag, hur kan jag vara så misslyckad, varför åt jag?" Sådana tankar hör inte hemma hos någon, och jag vill bara kasta dom över ett högt stup tills de krossas i små bitar och aldrig mer kommer upp, tänk vad underbart om man kunde göra så?

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0