Ångest och kontroll

Jag har fortfarande ångest över mitt megastora intag nötter i förmiddags, jag var extremt nära hets, men vet ni vad? Jag kunde inte hetsa eftersom jag skulle jobba, jobbet har verkligen fått mig att hålla fingrarna i styr både från godiset och halsen. Thats good!

Men jag har gjort bra ifrån mig på jobbet, och imorse så hann jag göra ett arbetsprov till en skola som jag sökt in på och hann även skicka iväg en ansökan till en lägenhet. Så denna dagen har varit väldigt fullspäckad men bra, och ikväll ska jag somna i min älsklings armar. Har sovit hemma varrannan dag nu, brukar sova med han varenda dag och det är hemskt att inte få sova med han varje natt, men jobbet tar så stor plats just nu. Hoppas på att få en lägenhet ihop med han snart så att jag kan ha alla mina kläder där, det är det som stoppar mig, vill inte komma med samma kläder till jobbet mer än 2dagar i sträck. ;)


Skriv din åsikt
Postat av: S

åh, tack så jätte mycket! din blogg är oxå bra!!!! <3 ja precis, man går lixom bara och väntar på att bestämma sig. Men jag tror att med tiden kommer man in i det rätta spåret mot ett friskt liv om man vill. :) (Y



okej, men dörrjobbare är ju bättre än inget! och lönen är ju det viktigaste i den åldern vi är i nu lix (a) hihihi. Själver har man ju inget jobb :(

2009-05-29 @ 07:26:32
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0