Applåder till mig!

För vet ni vad? Jag stod emot ångesten och suget, åt en tallrik med mini yoggi och 1dl müsli nyss, borde gottgöra min mini middag eller vad tror ni? Jag är i alla fall stolt, jag har ätit bra idag och jag har inte spytt även fast ångesten har kryper på mig flera gånger, jag har till och med godis hemma men jag har inte ens kollat åt det hållet! :D Underbart är det enda ordet som passar här! Och ett stort hjärta i min kalender!


Skriv din åsikt
Postat av: Madicken - Foto

Ha en bra dag! :)

2009-05-13 @ 21:21:07
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Anonym

Åååh, jättebra!! Fortsätt sådär, du är så duktig! :):)

2009-05-13 @ 21:49:13
Postat av: Lollo

Vilken bar idé att rita hjärtan i klaendern när det har varit en bra dag! :)

Hoppas att hela din kalender är full av hjärtan snart! <3

2009-05-14 @ 09:41:42
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0