Berätta?

Har fått några kommentarer om att jag borde berätta för mina föräldrar om min sjukdom, men nej det kommer jag faktiskt inte göra, och anledningen är ganska enkel: jag är inte nära mina föräldrar. Jag har inget emot dom men jag pratar inte med dem förutom lite kallprat, vill jag snacka så går jag främst till min pojkvän eller någon kompis. Därav att min kille och en av mina bästa vänner vet det. Och nu går jag både hos sjukgymnast och psykolog så jag hoppas att det + min vilja ska kunna ta mig ur detta.

Hoppas det hjälpte er förstå mig lite bättre? :)

Däremot tycker jag att man ska berätta för sina föräldrar om man är nära dem och pratar om allt annat med dem,

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Så din pojkvän vet det nu?

Hur tog han det? :(

Kram tjejen <3

2009-05-06 @ 18:43:50
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0