Bu för hela dagen!

Okej den här dagen har inte gått särskilt lyckat, hetsat och spytt 2ggr idag, just ätit 2 mackor halvgrova, men jag har ångest över det, och snart är det middag, fisk visserligen, fisk är lätt att äta för jag tänker bara på hur nyttigt det är och på att min kropp blir snygg och glad av det. :P

Har lämnat in en av de sista uppgifterna som är kvar till skolan nu med, känns riktigt skönt! Jag är så skoltrött så ni anar inte. Men det ska väll lösa sig nu när jag tar studenten, jag längtar som en gris till dess.

Och imorgon blir det party, party! Jag känner mig redan som på uppåttjack, springer runt som en galning, tjoar och har mig, vad är det med mig egentligen? Men jag är hyper på ett positivt sätt, mycket uppskattat av mig, mycket underskattat av alla andra som tycker att jag är fördjävlig när jag är så pigg. ;D haha.


Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Det är skönt att

vara riktigt glad ibland :)

<3<3<3

2009-05-14 @ 19:02:32
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: tiiiinaa

jodå. det är en spruta (låter jättehemskt men flera personer har tagit den och det är inget farligt alls) och den kostar 600 kr, den räcker i en månad. hehe! :)

2009-05-14 @ 21:19:58
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch. Har själv hetsat två gånger idag och snart ska jag bort till middag. inte alls skoj. Hoppas du mår bra.

2009-05-15 @ 18:09:15
URL: http://intedrabbar.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0