Dagen

Vet ni vad? Denna dagen har varit mycket bra trots att jag har jobbat och trots att det inte gick hundra på jobbet, men jag var pigg, mätt och positiv. Men framför allt så har jag inte hetsat eller spytt på 4(!) dagar nu, jag kan knappt fatta det men jag är så glad så jag vet inte vad jag ska göra! Helt underbart är det!

Folk i min närhet klagar på att jag jobbar så mycket och länge och att jag borde få bättre betalt, men vet ni vad? Jag är glad att jag har ett jobb över huvudtaget, att jag har sjysta och roliga kollegor och främst att jag helt enkelt inte kan eller har tid till att hetsa och spy. Jag behöver något som tar allt fokus från ätstörningen för att kunna få bort den, jag klarar helt enkelt inte att jobba om jag inte äter och hetsar och spyr jag kan jag inte heller jobba. Perfekt!


Skriv din åsikt
Postat av: lillis

Gud vad härligt att höra att det går bra :)

2009-05-28 @ 02:44:28
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Sara

Skönt att höra att det går bra för dig. Vacker bild, vill ha hennes klänning :) Ha en bra dag!

2009-05-28 @ 11:21:08
URL: http://wilwariiin.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0