Dagen

Jag jobbar idag med, men går upp mycket tidigare ändå, jag ska nämligen börja skissa på lite arbetsprover som ska in till en skola som bevis på vad jag kan. Jobbar så mycket så jag måste ta vara på de små stunderna jag har på morgonen, tur att jag är en morgonmänniska då. ;)

Och imorgon ska jag förbi skolan på morgonen och plocka hem allt jag har i mitt skåp, för snart tar jag studenten och jag har inga lektioner kvar nu! Helt underbart!

Just nu sitter jag med en ansiktsmask i hela ansiktet, har just ätit frukost så nu ska jag iväg och skissa! Puss


Skriv din åsikt
Postat av: S

jo det kan jag göra, om jag fattar hur man gör xD är inte så bra på datorer.. hihi.



Jo mornarna är härligast ;D jag håller verklige med!

ha en rolig dag på jobbet!

vart jobbar du? :O <33

kram

2009-05-28 @ 09:39:01
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: Mickys

Åh vad glad man blir när man läser vilken "Kraft" du har, o vilka framsteg du gör.

Jobba nu inte sönder dig själv :)

Grattis till de fyra dagarna!

Kram

2009-05-28 @ 21:16:29

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0