duktigt!

jag känner mig jätteduktig idag, har just ätit en macka hembakat halvgrovt bröd (som jag gissar har massor av sirap i, men jag åt det ändå!) med lite smör och rökt kalkonskivor. Mellanmål är bra!

Ska iväg och handla med mamma nu, och jag ska INTE köpa massor av nötter etc. jag ska handla bra saker som jag faktiskt äter utan ångest. Det låter väll bra? Okej, lite nötter möjligen, men inte en hel stor påse lösvikts nötter som jag ändå planerar hetsa.

Jag vill klara denna dagen och då kommer jag klara den, eller hur? :D

Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Klart du kommer!

Norge vann igår, tittade du?

Det är deras nationaldag idag förresten,

hmm... Kul för dem!

Varför kommer alltid Sverige så långt ner??!

2009-05-17 @ 10:24:04
URL: http://www.nogg.se/missmaria
Postat av: lillis

Klart att du kommer! :)

2009-05-17 @ 11:32:39
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0