Friday!

Vet ni vad? Idag är det den sjätte dagen jag har klarat av nu och jag utmanade mig själv rejält idag, köpte med mig en snickers redan imorse för att se om jag skulle kunna äta den som en normal människa, det vill säga - njuta av den, inte hetsa den och ha kvar den i magen! Och vet ni vad? Jag klarade det! Så sjukt underbart, visst jag kanske inte njöt fullt ut av den som jag skulle ha kunnat men jag klarade att äta en snickers utan större problem, jag är så förvånad att jag knappt vet vad jag ska skriva. Lite ångest fick jag, men det gick över ganska snabbt eftersom jag insåg att jag var helt chanslös att spy upp den så då är det väll bättre att le och vara glad över att ha ätit något gott?

Men nu ska jag sussa i säng, imorgon blir det jobb på dagen och antingen fest eller bakning på kvällen. Får se om jag är pigg eller inte med andra ord. ;)


Skriv din åsikt
Postat av: lillis

SNickers är ju asgott, speciellt glassen!



Nä, dom sa inget! ASså jag gick kanske totalt 30-40 mintuer med dom! :S jävla! dom e ju så snygga... ska jag be om ett nytt par?

2009-05-30 @ 00:52:26
URL: http://frulillis.blogspot.com/
Postat av: Anna

VAD DUKTIG DU ÄR :D

2009-05-30 @ 10:17:16
Postat av: Emelie

Du är galet duktig!!!!!! Jag ler när jag läser om din framgång!

2009-05-30 @ 16:13:28

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0