Hittils

Denna dagen har gått väldigt bra hittils, jag har fått mycket gjort, men ändå inte stressat, jag har ätit mat och inte spytt.

  • Har hunnit med att göra klart skolarbetet (så nu är det inte någonting kvar alls som har med skolan att göra!)
  • Har bakat tårtbottnar till studenten
  • Har lagat lunch till hela familjen och suttit ned och ätit med dom
  • Har sökt ett nytt jobb

Ska in i duschen nu, sen hinner jag nog inte blogga förräns imorgon bitti, då får ni veta vad jag har ätit idag (haha låter helt dumt, men ja.) och hur allt gick på balen, några kort får ni tyvärr inte, även om jag hade velat visa er min klänning, den är underbar!


Skriv din åsikt
Postat av: lillis

Jag kommer ihåg hur svårt det var att äta med faniljen. Kändes som om dom överanalyserade mit matintag. Som om dom räknade tuggorna till och med! Du är superstark! :)

2009-05-24 @ 13:10:48
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0