jobb, jobb, jobb

Oj vad jag har jobbat de senaste dagarna, har jag fått bra betalt för det? Nej. Men jag ska fortsätta kämpa ändå för jag tror det är bra att härda ut sig ibland med, då uppskattar jag kanske nästa jobb ännu mer. Jag har fått lite frågor om vad jag jobbar med och det kan jag berätta; jag säljer saker som mitt företag får in, genom att knacka dörr. Därav all promenad i flera timmar, man måste gå till så många som möjligt så då får man snabba på och så håller man på ett långt tag.

Jag fick även en annan anonym kommentar om att hon/han beundrar mig fast på fel sett, om detta hade med att jag har ätit lite de senaste dagarna så ursäktar jag mig jättemycket, jag har bara varit så stressad och har fullt upp från den studen jag vaknade till det att jag kom hem och ramlade rakt ner i sängen. Men idag ska jag bättra mig, eller jag ska försöka i alla fall. Jag är mest överlycklig att jag inte hetsat på 3 dagar! Och de två senaste dagarna har tanken inte ens slagit mig på att jag skulle vara hetssugen etc. Riktigt bra är det!

Jag fick för övrigt reda på att det finns ett kylskåp och micro på jobbet, så nu ska jag börja ta med mig matlådor istället för bara en macka! :)


Skriv din åsikt
Postat av: S

du är grym! jag har oxå anorexi/bulimi... så känner igen mig så väl! kämpa på! <3

2009-05-27 @ 20:11:53
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: S

du är grym! jag har oxå anorexi/bulimi... så känner igen mig så väl! kämpa på! <3

2009-05-27 @ 20:12:50
URL: http://backtofuture.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Kämpa på! Hoppas du har haft en bra dag! :)

2009-05-27 @ 20:25:30
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0