Klarat

Jag har klarat denna dagen med, har i och för sig nog inte fått i mig allt jag borde, men det har inte varit medvetet, har haft så fullt upp. Men jag har inte hetsat och inte spytt, och för mig är det det som jag bör koncentrera mig på i första hand, men försöker få i mig lite extra nu på kvällen så att det inte blir alldeles för lite.

Så nu har jag klarat mina mål för april, och nu i maj är det som sagt 2ggr/veckan som jag ska klara av. Och det måste väll ändå gå? :)

Har för övrigt haft en underbar dag och kväll med mys, grillning och sol med kompisarna, ibland är livet underbart!


Skriv din åsikt
Postat av: Maria

Härlig att du kan känna att livet kan vara underbart ibland :)

2009-05-01 @ 21:03:25
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0