Leva livet?

Jag klarade det inte idag heller, någon som är förvånad? Det enda positiva är väll att jag inte slösade pengar på det idag utan åt av det som fanns hemma. Men jag undrar varför jag håller på så här, jag har så många anledningar till att vara lycklig, till att hoppa upp och ned som en dåre och bara skratta. Men det gör jag inte, istället sitter jag inne framför datorn och tvn och knökar in allt ätbart som kommer i min väg, för att sedan spy. Och förstöra mina tänder, jag har börjat nojja över att förstöra mina tänder mer och mer nu. Jag har tidigare sagt att jag knappt gråter, men när jag spyr och sedan sköljer ansiktet och kollar mig i spegeln så ser jag in i mina ögon, de blir alltid mycket klarare när jag spytt, precis som de blir efter att man gråtit, det är som om de gråter utan tårar. Hemskt är det, jag vill mycket hellre gråta på riktigt.

Imorse hoppade jag ur sängen och kvittrade mig iväg till skolan, och tänkte på allt jag hade att vara glad över så tänkte skriva upp de jag tänkte på här så kan ni göra likadant, man mår bra av att fokusera på det positiva!
  • Jag har en underbar pojkvän som ställer upp för mig vad som än händer och älskar mig för den jag är!
  • Jag tar snart studenten och kommer gå ut med hyffsade betyg trots att jag är sjuk och inte har ork
  • Jag har jobb från och med min student
  • Jag kommer antagligen komma in på någon skola till hösten (hoppas!)
  • Jag ska på festival i sommar med mina underbara vänner
  • Jag ska resa någonstans varmt i vinter med min älskling
  • Jag har en underbar balklänning till balen och en underbar klänning till studenten

Tänk positivt! :)


Skriv din åsikt
Postat av: linnea

ville jag ha ngt så köpte dom det åt mig så att pengarna inte gick till annat och sen så eftersom jag viste att don inte skulle "tillåta" det så viste jag att jag inte kunde äta det, då försvann suget bara. Jag vill bli bättre och så men ja´g vill inte äta godis än, jag klarar inte av det alls just nu :P

2009-05-12 @ 17:15:59
URL: http://mylifefromnowon.blogg.se/
Postat av: A

Att se de där ögonen stirra tillbaka i spegeln borde kunna få spegeln att falla sönder i bitar. Jag håller med, allt känns klarare och allt, allt blir på något sätt mer tragiskt och sorgligt i just det ögonblicket med. Jag gråter efter jag mött min blick i spegeln.

2009-05-12 @ 21:25:58
URL: http://delar.blogg.se/
Postat av: Jessie

Låter verkligen som bra saker du har! =) Ska också ta studenten i år =D Vad ska du jobba med efter studenten? =)

2009-05-13 @ 07:32:30
URL: http://jasssie.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0