Mat för igår

Frukost
2 grova mackor (eller egentligen 1 delad) + minikeso + skinka + tomat


Mellanmål
Fruktsallad (hallon, blåbär, melon, gul kiwi, banan) + lättkesella + pumpakärnor + solroskärnor + kanel + vanilj
(värmde även fruktsalladen i ugnen en stund, riktigt gott!)


Lunch
Risotto (fast gjord på fullkornscouscous) med grönsaker, hallomiost light, bönor och vitt vin.
1 bit melon och ½ coctailtomat
vatten

Mellanmål
2 bitar påläggsskinka
1 melonbit
2 finncrisp med renköttsmjukost
1 äpple

Kvällsmat
Förrätt (litet bröd med skagenröra, jättefet men jag åt hela ändå!)
Huvudrätt (åt knappt en dl med gröna bönor och 2 tuggor kött)
Efterrätten hoppade jag över helt eftersom jag var mätt och inte sugen på det
Till det dracks vatten och tog kanske några sippror på vitt vin

Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0