Mat torsdagen

Frukost
hallon + blåbär + melon + gul kiwi + 1,5dl fet naturell yougurt + ½dl müsli naturell
1 kokt ägg + kryddor

Mellanmål
1 grov macka + mini keso + rökt skinka + tomat
150g hasselnötter/mandlar/russin/torkade äpplebitar

Lunch
Risotto (fast på fullkornscouscous och mycket grönsaker, ingen grädde eller liknande i)
1 kokt ägg

Middag
1 grov dubbelmacka + mini keso + rökt skinka

Kvällsmat
1 grov dubbelmacka + mini keso + rökt skinka

Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej tjejen. hur mår du? funkar det bra för dig med matschema? är det som du själv har satt ihop eller som du har fått hjälp med av en dietist? tycker det låter lite fettfattigt. mitt tips är VANLIG keso, skiljer inte många procent men jag tror att lite mer fett skulle göra dig gott. hoppas du inte tycker att jag lägger mig i. om du har några tips hur man sakta men säkert går UPP i vikt får du gärna maila mig! STOR KRAM amanda.

2009-05-29 @ 08:48:45
URL: http://bootylicious.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0