Matdag

Tänkte planera min dag lite bara så att jag inte står där lika förvirrad som igår.

Frukost: 1 halvgrov macka med keso och grönsaker. 1 kokt ägg

Mellanmål:
1 äpple

Lunch:
Det som finns i bamba, försöka äta av ris/pasta/potatis delen med...

Mellanmål:
1 macka

Middag:
Fullkornspasta med makrill i tomatsås

Låter det okej? Tycker att det låter lite mycket, men jag måste äta mellanmål annars börjar jag få ångest för den senaste måltiden och hetsar godis för att sedan spy upp allting. Och så vill jag verkligen inte ha det!

Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Jättebra! :D



Jag har ett tips. Du behöver inte göra det nu, du kan vänta tills du känner dig redo.

På kvällen innan du går och lägger dig är det bra att ta ett glas mjölk. Det är inte farligt! Du kan dricka den hur du vill-varm,kall. Hitta på något.



Mjölken gör att du sover bätte, och mjölk innehåller det viktiga kalcium! Mjölk är inte farligt!

Kram :)

2009-05-05 @ 09:24:08
URL: http://slim.devote.se
Postat av: Sofia

haha de där e ingenting mot vad jag äter o jag e 1.64 lång o väger 46. Skulle du kalla mig fet?

2009-05-05 @ 16:08:36
URL: http://piggggy.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0