Maten

Frukost
2 knäckebröd + lätta + ost
2 äppelklyftor
1 kokt ägg


Lunch
1 stekt ägg (utan olja/smör etc.)
3 tunna skivor fläksfilé
En handfull grönsallad med 1 äppelklyfta skivad
1 knäckebröd utan pålägg

 

Hets
Godis (=spya)

 

Mellanmål
1 äpple
3 tuggumin

 

Middag
Risotto (lite råris, broccoli, paprika, svamp, bönor, lök, tomat och kryddor)
2 salladsblad
1 liten bit ren-revbensspjäll

 

Kvällsmat
1 gul kiwi
Några nötter

 


Skriv din åsikt
Postat av: Rebecca

det är anorexi egentligen, men efter många behandlingar så har jag nu lärt mig äta iallafall - dock kanske inte på bästa sett utan jag äter liiite på dagen bara och på kvällen njuter jag av choklad osv. eftersom jag är en godisgris. har supersvårt att äta på dagen.

2009-05-23 @ 20:59:34
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du äter ju absolut ingenting.. i stil med vad en bäbis får i sig..

2009-05-23 @ 21:56:08

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0