Morgonstund

Jag älskar morgonen det ska jag inte hymla med, idag har jag gått upp flera timmar innan jag ska iväg till skolan, börjar sent idag. Men jag gick ändå upp klockan 6.00 och gick för första gången på väldigt länge ut och gick med stavar. Gick en ny runda som jag aldrig gått innan, var lite halvkul då jag kom in i ett område som liknade ett träsk, mina fötter vad genomblöta när jag kom hem igen, men vad gör det, nu sitter jag här med ett nöjt leende på läpparna!

Har just ätit frukost med:
  • 1,5dl bär + 2dl lätt yougurt + kanel
  • 2 grova skivor bröd + mini keso + rökt kalkon + lite avokado + tomat
  • Vitaminer + vatten

Skriv din åsikt
Postat av: Linn H

Tack!

Jag fixar det själv:) Blondspray ibland och clipsextensions.

2009-05-14 @ 08:53:37
URL: http://youandme.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig med allt, jag har kommit att tycka om dig, tjejen!! <3

2009-05-14 @ 09:57:20
URL: http://www.nogg.se/missmaria

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0