Mysdag

Denna dagen ska bli en riktig mysdag med min kille, ska bli riktigt härligt, började dagen med frukost (jag vet att jag just skrev in frukosten men jag åt den för några timmar sen), lade ansiktsmask och har fixat lite med mina skönhetsprylar och faktiskt också hjälp till att diska så nu känner jag mig duktig. Jag känner att jag måste göra och pilla med saker för att inte ramla ner i hetsträsket, och om det hjälper så är det helt underbart! Jag ska ju ändå sitta still och kolla film ikväll.

Imorgon blir det kanske fest hos en kompis, med middag, och den biten sätter sig lite för mycket i min hjärna. För jag vet att hon dessutom helst äter sådant som jag inte tycker om eller som är förbjuden mat enligt mig, skräpmat rätt igenom med andra ord. Jag kan inte direkt komma dit och säga att jag just har ätit för det hade varit ganska taskigt om inte annat tycker jag. Gah, hur ska jag göra tycker ni?


Skriv din åsikt
Postat av: Linda

:)



Det är nog olika från hund till hund. Men i början kan det bli att dom dregglar rätt så mycket :P haha.



Har du hund? =)

2009-05-21 @ 12:05:55
URL: http://deamon.blogg.se/
Postat av: h

underbar bild!

2009-05-21 @ 14:54:14
URL: http://halshammar.se
Postat av: anna

Tycker att du ska hellre äta innan och säga att du har ätit än att äta där och må dåligt och inte njuta av en rolig kväll. Visst kanske hon blir lite ledsen men säg att det inte är något personligt, du är bara inte förtjust i sån mat.

Lycka till :)

2009-05-21 @ 22:12:32

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0