Normalt?

Är det normalt att hela tiden ha ångest över att man får dubbelhaka i vissa vinklar, som om man kollar ner mot en spegel? Jag har extrem ångest för det, det är det som jag är mest nojjig över när det gäller att gå upp i vikt, och jag vet att jag har lite anlag för det, min syster har nämligen fått dubbelhaka sen hon gick upp i vikt (i och för sig så är hon mullig nu men ändå). Jag vill INTE ha dubbelhaka, och jag har inte pengar till att operera mig sen, det får mig att inte vilja bli frisk. Ush. Jag vet inte vart jag står, den sabbar för mig totalt!

Skriv din åsikt
Postat av: Hanna

Jag brukar läsa din blogg ibland, jag förstår nog att situationen för alla med ätstörningar kan te sig lite liknande men jag blir alltid så förvånad hur vi oftast befinner oss i samma situationer, hur jag känner igen mig. Det här med jämförelser, prestation, min syster och min bror har lite hull. och det känns bra att jag är smalast, samtidigt blir jag rädd att om jag släpper lite på tyglarna hamnar jag där också. ut och spring med mig! jag ville bara säga, att det känns bra att veta att man inte är helt vrickad för att man känner såhär. det är inte den man är, det är bara något som slått om, slått fel.

2009-05-09 @ 11:28:44
Postat av: Lollo

Hanna, bra skrivet!



För ett tag sen när jag blev fotad fick jag världens största dubbelhaka!! Guud vilken panik jag fick. Jag grät. Då visade min syster att hon också får en dubbelhaka i VISSA vinklar. Och min syster är smal. Hon är jättevacker! Och det kommer du också bli när du är frisk. Du kommer inte att få en dubbelhaka. :) Kram

2009-05-09 @ 15:12:01
URL: http://slim.devote.se

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0