Ny vecka

Ny vecka blir nya tag, jag börjar även jobba denna veckan, ska bli spännande att se hur det går med maten då. Ska ta med mig en grov dubbelmacka med keso och skinka på till jobbet idag i alla fall. Och ett äpple.

Igår var det bal och det var helt underbart, alla var så finklädda även om det inte riktigt kändes som en "riktig" bal eftersom folk inte var riktigt så sofistikerade i personligheterna. ;) Det var bara en sak som jag verkligen störde mig på och det var att det kändes (eller var på riktigt) som att alla tjejer var smalare eller lika smala som mig men ändå hade dubbelt så stora bröst som mig, hur kommer det sig? Vad är hemligheten? Jag har knappt komplex för mina bröst alls längre, de är små men välformade, men när man var där och såg alla som såg så kvinnliga och vackra ut så blev jag ganska avis trots att jag kännde mig riktigt vacker i min klänning ändå.


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0