ojojojooj

Jag har klarat dagen hittils, så det måste mycket till för att jag ska förstöra den nu, har jag klarat ända fram till runt 18.00 så brukar jag klara kvällen med, man vill ju inte sabba dagen om man kämpat så hårt!

Åt ett äpple, en banan och makrill i tomatsås till lunch, ute i det gröna med en underbar vän, sådant uppskattas verkligen! Att bara sitta och prata om allt och ingenting, och om vad som kommer hända nu när vi tar studenten, jag kan inte riktigt förstå att vi nu blir vuxna på riktigt, är jag verkligen redo för ett så stort kliv? Jag är som en 5åring i sinnet, jag vill inte bli vuxen.

Mitt mellanmål blev ett äpple och en bit mörk choklad, fick ångest över chokladen men kunde som tur var inte ta ut den på något eftersom jag satt på en buss, så jag började tänka positiva tankar om att den innehöll antioxidanter, att jag mår bra av att unna mig saker och det faktum att den innehåller mindre kalorier än om jag hade köpt nötter som jag ju gör ibland.

Nu har jag just ätit middag, resten av familjen åt nått fett griskött med potatis/rotsaker + grönsaker. Jag åt svamp + bönor + tomater + chili + rapsolja wokat, paprika + lök grillat, grönsallad + tomat. Men det blev en jättestor portion + att jag åt en hemmagjord köttbulle innan maten med. Lite ångest ligger i kroppen nu, men grönsaker är nyttigt och om inte annat så gör det hemskt ont att spy upp så de ska stanna kvar i magen min, det var en väldigt god middag så jag borde snarare vara glad!

Vad har ni ätit idag?




Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Jag åt 2 mackor med kiwi på till frukost, och havregrynsgröt + te. Till lunch blev det en ostmacka och nu på kvällen har jag ätit köttfärspaj med sallad och cola:)Snart ska jag göra popcorn och kolla in schlager!

2009-05-16 @ 21:26:05

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0