psykolog/sjukgymnast

Just kommit hem från sjukgymnasten och psykologen. Psykologen och jag har inte riktigt hittat varandra känns det som, för jag får ut mycket mer av samtalen med sjukgymnasten, hon är helt underbar! Vad hon däremot inte tyckte var lika underbart var det faktum att jag gått ner lite, lite, lite. Men hon tyckte att jag skulle gå upp. Mitt blodtryck var i alla fall bättre!

Blodtryck: 92/68
Vikt: 49.2 (längd 175)

Har ätit ett äpple som mellanmål och sitter nu och äter en tonfisksallad (2mini potatisar, tonfisk, sallad, tomat, gurka + 1msk lättsås) jag är förvånad över att jag vågade äta både potatis och sås, båda ligger på min no no lista i huvudet! Men ska jag gå upp så måste jag äta av allt antar jag.

Skriv din åsikt
Postat av: Jessie

Sv: Låter kul! =) Vad kommer du att jobba som försäljare inom?



Åh tack, känns skönt att höra =) Hoppas verkligen det! Kram!

2009-05-19 @ 20:16:00
URL: http://jasssie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ditt blodtryck påminner om mitt

2009-05-20 @ 18:47:46
URL: http://mymica.blogg.se/Iheartgreen

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0