Sjuklig?

Igår klarade jag det som sagt inte, och inte heller på kvällen. Men jag gjorde bra ifrån mig på musikalen, min lärare sa att jag gjorde det så jag gick hem och dansade på vägen, helt underbar känsla. En känsla som däremot inte var så underbar var att jag mådde illa, kunde inte somna förräns vid tidigast vid 2 på natten och jag vaknade vid 6.30 imorse utan att behöva vakna på tidigt. Håller jag på att bli sjuk? För det har jag inte tid med i skolan. Jag måste orka med att vara frisk helt enkelt.

Idag ska jag klara hela dagen, för jag SKA klara mitt mål helt enkelt! Dessutom tror jag att jag gått ner i vikt eftersom jag börjat strula med vad jag äter igen. Och jag har inte gått upp på några veckor nu (eller jag har gått ner och sen upp några gram, men inte upp till det jag vägde för ett litet tag sen bara), så min sjukgymnast lär väll bli ännu surare om jag inte gått upp.


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0