Söndag

Okej, jag ska vara ärlig, igår klarade jag det absolut inte. Jag hetsade som en galning efter lunch och framåt kvällen och försökte få ur mig allt men jag fick inte upp allt så då fick jag ångest och ja, mådde inte så bra helt enkelt. Jag spydde och spottade även blod. Inte så mysigt, inget jag vill göra igen. Inget jag SKA göra igen. Idag ska bli en bra dag, jag känner det på mig, började min dag med yougurt, knäckemackor och te. :)

Det hade varit så skönt att klara av denna dagen, jag har dessutom inte råd att köpa mer hetsmat, så enkelt är det.


Skriv din åsikt
Postat av: Lollo

Kom ihåg att det tar lång tid att bli frisk. Så om det går dåligt någon dag är det inte ditt fel. Nästa dag kan man pröva igen, och det går kanske bättre då. :)

2009-05-03 @ 15:33:54
URL: http://slim.devote.se
Postat av: lillis

Man måste få misslyckas ibland. Man KAN inte lyckas jämt, det hör till;) Men du kämpar på bra i alla fall!

2009-05-03 @ 22:43:20
URL: http://frulillis.blogspot.com/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0