Söndagen

Vad står på min planering idag då? En hel massa!

  • Bädda och städa lite i mitt rum
  • Baka olika saker till studenten
  • Duscha
  • Umgås med min kille
  • Ev. laga mors dag middag
Jag har fullt upp med andra ord! Men det ska bli kul, det är bra när jag har mycket att göra, hetsrisken blir så mycket mindre då. Vad ska ni hitta på idag?



Skriv din åsikt
Postat av: amanda

hej! idag blir det jobb jobb jobb! är kyrkvaktmästare och ska ta hand om en grupp konfirmander nu på förmiddagen. sedan "måste" jag hjälpa mamma att städa ur vårat hus, flyttar in till en ny lägenhet nu i veckan. jag som hade hoppats på lite kvalitetstid med min babe :) hur mår du? kraaam!!

2009-05-31 @ 09:39:31
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: Ida Hjortsberg

Smycken till bättre än bra priser finner du här!

Smycken By Ida Hjortsberg

www.ssmycken.blogg.se

:)

2009-05-31 @ 10:52:09
URL: http://ssmycken.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0