Söndagen

Vad kan jag egentligen säga om gårdagen? Det blev två hets och två spyor. Vet inte hur mycket/lite jag fick i mig till lunch, till middag blev det sallad, vit grillad fisk och en halvgrov macka. Gott och är ju helt okej, tänkte först att jag inte behöver någon middag, men nu ska jag inte bryta mitt mönster av att äta regelbundet, jag spyr ju fortfarande men jag äter åtminstånde regelbundet nu och det är jag stolt över!

En annan sak som jag är sjukt stolt över är att jag åt en bit tårta igår och njöt, kände alla smaker och unnade mig den, jag hetsade den med andra ord inte och jag spydde den inte heller! Ångesten kom självklart, men även glädjekänslor! :D


Skriv din åsikt

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0