Åh nej

Nej jag klarade inte denna dagen, jag hetsade och spydde, funderade länge innan jag köpte hetsen, ska jag eller inte, det slutade med att jag gjorde det. Varför kan jag inte backa tiden?

Jag lyckades flytta psykologtiden så nu är den inte på skoltid så jag ska ta tag i mig själv och fixa skolan, jag fick förresten mvg (eller ja nu är ju vg det högsta men ja det är samma sak nu) på min första tenta i fredags, helt underbart!


En sak som jag glömde säga som jag tänkte skriva igår var att jag träffade en av mina bästa vänner igår, hon kommenterade att jag var så skinny (med beundran), och jag blev så chockad, jag? skinny? nu? jag som satt i tankar om hur tjock jag blivit, hur hemsk hon måste tänka att jag blivit. Så jag fick bara ur mig "va? men jag har ju gått upp 5kg denna hösten!" hon sa att hon inte såg det alls. Hon väger kanske några kg över mig bara, hon ligger precis på normalvikt/snuddar på undervikt, har en underbar slank kropp utan att banta eller liknande, så det känns så dumt att hon ser upp till mig, tror att jag äter så nyttigt etc. Men hon borde väll fatta att jag inte mådde så bra förförra sommaren när mina revben stack ut rejält hur jag än gjorde, och vi badade i bikini, nej det borde hon sett, även om hon kanske inte ville fatta. Men jag blev glad över att höra att jag fortfarande är "skinny" jag har kännt mig så stor, jag är van att folk kommenterar att jag är "så smal!" med beundran (eller inbillar jag mig bara det?), men på det sistone så har folk inte kommenterat min kropp alls, vilket faktiskt stör mig, jag vill bli omtyckt och få komplimanger, även fast jag bara stöter bort dem.


Skriv din åsikt
Postat av: Dannofino

alltid kul att höra att man är smal :)

2009-11-21 @ 15:26:22
URL: http://psycological.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0