Att stressa upp sig

Varför stressar jag upp mig i onödan hela tiden? Imorgon ska jag träffa en av mina bästa vänner, och vad är det enda jag tänker på? Jo, att hon har varit hos sjukgymnasten innan och antagligen då kommer vilja äta, och vi ska träffas vid klockan 15.00

Jag blir så förvirrad, ska jag vänta med min lunch och äta med henne trots att jag avskyr sena luncher, eller ska jag äta en macka eller liknande som mellanmål när hon äter, eller ska jag inte äta alls, jag är förvirrad helt klart. Det är för övrigt den kompisen som vet om att jag är sjuk, dock så tror hon att jag mår mycket bättre nu, jag lurar folk fortfarande, min kille har jag börjat vara med uppriktig mot. Men det är så svårt om någon frågar "hur mår du?" man förväntas svara att man mår bra, eller vad tycker ni?

Jag ser hur som helst fram emot imorgon, och jag ser fram emot ikväll att få somna i min älsklings famn igen! Mys på hög nivå. <3

Skriv din åsikt
Postat av: S

Du ska fortsätta att följa DITT schema! Självklart ska du äta lunch på vanlig tid och ta en mellanmålsmacka när ni fikar. Försök att inte äta lunch så nära inpå erat fika.

Du ska göra vad som är bästa för DIG! DU är väl minst lika viktig!?!?

2009-11-30 @ 21:20:24
Postat av: Anonym

Håller helt klart med föregående talare och jag kan verkligen hålla med om reflexen att svara att "jag mår bra" eller "det är bara bra". Det är väl förväntningar utifrån som gör att man svarar så, det blir ju inte så att, eller iaf blir det inte så för mig, att jag öppnar upp och säger att...idag är det skit, hur är det själv och ha ett leende på läpparna. Tror att det är sällan det är personer som säger så.

2009-12-01 @ 08:19:41
URL: http://happyfreakshow.blogg.se/

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0