Bli frisk NU!

Jag orkar inte med detta längre, jag sjukskrev mig idag med, alltså låtsades vara sjuk. 2 hets + spya redan idag, lunch är jag inte sugen på nu känner bara spysmak att jag dessutom inte fick ut allt gör mig ännu mindre sugen på att äta. Jag känner mig som en stor heffa klump, jag som var så liten, jag var hon där spinkiga, vad eller vem är jag nu? Jag sitter inne och är rastlös men har ingen ork att göra något. Vad ska jag ta mig till? Det är som om jag skriker inombords, jag skriker och vill komma ut, men det är som svart kladd och klet i vägen. Jag orkar inte med det, kan någon dra en trollformel över mig så att jag blir frisk, helst nu på en gång.

Skriv din åsikt
Postat av: Vilde

Jag kan: fluoxetin ;) Kansche inte helt så men dom jagar bort endel av mörkret.

Tanker på dig<3

2009-11-26 @ 16:25:55

Skriv vad du vill här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Vad ville du?:

Trackback
RSS 2.0